niedziela, 8 marca 2015

# 49

Witajcie moi drodzy!
Jak Wam minął weekend? Trzeba przyznać, że pogoda dopisywała i było wręcz wiosennie. Niestety nie udało mi się jednak do końca odpocząć. Miałam trochę papierkowej roboty, a poza tym rodzinka się pochorowała. Ja również nie czuję się najlepiej. Zimowo-wiosenny kryzys :) Ale jak to ostatnio stwierdził Kamil Stoch "mam nadzieję, że limit pecha został już wyczerpany". Może w moim przypadku limit chorób został już wyczerpany. Oby.
Dzisiaj pocztówka z Brazylii. Właściwie nie jest to pocztówka tylko zdjęcie. Co ciekawe zdjęcie nie przyszło do mnie w kopercie. Nadawca nakleił na nim mój adres, dodał znaczek, napisał kilka zdań od siebie i zdjęcie bez problemu do mnie dotarło. W tym przypadku nie miałam dylematu - rejestrować czy nie. Zdjęcie jest naprawdę ładne i według mnie przestawia coś nietypowego. Owszem, postcrossing to wymiana pocztówek. Wydaje mi się jednak, że czasem można troszeczkę odejść od tej reguły i zamiast pocztówki, która kompletnie nie trafia w gust odbiorcy wysłać coś nietypowego.
Drogie Panie jak spędziłyście Święto Kobiet? Dostałyście bukiety, czekoladki, albo chociaż wyrazy miłości? Co myślicie o tym święcie? Czy Waszym zdaniem w ogóle jest potrzebne?
Pozdrawiam
A.

8 komentarzy:

  1. Faktycznie ciekawa pocztówka!
    Na Dzień Kobiet dostałam różę od młodszego brata, to było takie kochane. :) A święto jak święto, w kalendarzu jest znacznie więcej bezsensownych świąt, a to akurat ma swoją historię, a nie, jak chociażby Dzień Chłopaka, czy ostatnio ustanowiony Dzień Mężczyzny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, teraz zauważyłam, że to są japonki. Haha, to teraz zupełnie zmienia postać rzeczy! Pocztówka jest genialna! :D

      Usuń
  2. Ciekawa i nietypowa. Bardzo oryginalne zestawienie. Ktoś miał całkiem fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czułam, że choroba mnie bierze, ale udało mi się z nią wygrać. Pocztówka dość ciekawa. Co do Dnia Kobiet dostałam bardzo dużą czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalne zdjęcie-pocztówka z tymi klapkami. Ciekawe czy jest to stała ekspozycja, czy tylko na potrzeby tego zdjęcia? Myślałem, że to jest Londyn ponieważ widok przypomina słynny most Tower Bridge.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze myślałeś. To jest Tower Bridge w Londynie.
      Zdjęcie jest zrobione z trawnika przed City Hall. W tle za mostem widać Tower Hotel należący do sieci Guoman.
      Trawnik przed City Hall jest udostępniany do prezentacji instalacji i projektów różnych artystów. Przypuszczam że te japonki to jeden z takich projektów.

      Usuń
  5. Zdjęcie przerobione trochę na styl kartek z serii Moments of Colour. Fajnie prezentują się te japonki :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także zaczęłam się zastanawiać nad tym czy to Londyn, czy to jednak nie Londyn. Japonki pierwsze rzuciły mi się w oczy - wyglądają przezabawnie ;)
    Co do Dnia Kobiet, to otrzymałam tulipany oraz życzenia od bliskich osób, ale jakoś specjalnie tego święta nie celebruję. Choć fajnie jest mieć choć jeden dzień w roku zupełnie dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń