poniedziałek, 29 grudnia 2014

# 38

Witajcie kochani!
Jak się czujecie po Świętach? Poczuliście świąteczną atmosferę? Mam nadzieję, że Święta minęły Wam spokojnie. Niektórzy z Was zapewne jeszcze odpoczywają. Nie chodzą do szkoły, a w pracy już dawno zaplanowali urlop. Kiedyś trzeba odpocząć :) U mnie tuż po świętach ( w sobotę ) spadł śnieg. I ciągle pada, pada, pada... Uwielbiam taką zimową aurę. Jestem jak małe dziecko, które stoi wpatrzone w okno zachwycając się padającymi płatkami :)
Kiedy zeszłam dzisiaj do skrzynki pocztowej wysypała się na mnie spora ilość listów, pocztówek, drobnych upominków. Cieszy mnie to niezmiernie. Jednocześnie jest mi trochę przykro, bo docierają do mnie wieści, że nie wszystkie moje kartki dotarły do adresatów. Chciałam zrobić niespodziankę przyjaciółce, która mieszka w tej samej miejscowości co ja. Wysłałam jej kartkę bodajże 16 lub 17 grudnia. Nie dotarła po dziś dzień. Mam nauczkę. Następnym razem przejdę się na piechotę i sama wrzucę kartkę do jej skrzynki :) A to cudo, które widać na załączonym obrazku przywędrowało do mnie z Niemiec już dwa lata temu. Zbieram anioły pod każdą postacią, więc kartka sprawiła mi niezwykłą radość :)

Jakie są Wasze sylwestrowe plany? Gdzie w tym roku spędzacie tą jedyną w roku noc? A postanowienia noworoczne? Zostały już przez Was spisane?

2 komentarze:

  1. Sylwestra spędzam w pracy, a potem pędzę na domówkę do znajomych :) Postanowienia noworoczne spisane tylko takie, które dotyczą listów i pocztówek itd. , pisałam o tym niedawno na blogu :)
    Święta minęły, atmosferę poczułam.
    Kartka bardzo spodobałaby się mojej mamie, bo również kolekcjonuje aniołki pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie święta minęły jak zawsze za szybko... Ale było miło, cała rodzinka zjechała się do naszego domu. Sylwestra spędzam przed telewizorem ;)
    Sporo osób w miniony poniedziałek dostało dużo kartek. Nazbierało się ich najwidoczniej przez ten świąteczny czas.
    Ja jeszcze mogę odpoczywać do 7 stycznia...
    Zapamiętam to, że lubisz aniołki! :)

    OdpowiedzUsuń