piątek, 19 września 2014

# 14

Chwila luzu w pracy. Też tak macie, że w piątek czujecie już nadchodzącą sobotę i czujecie się nieco bardziej zrelaksowani? Ludzie wydają się sympatyczniejsi, uśmiechają się częściej niż np w poniedziałek i ogólnie chce się żyć. To nic, że na nadchodzący weekend prognozy pogody są fatalne. Cały tydzień świeciło słońce a na sobotę i niedzielę zapowiadają deszcz. W sobotę będę bawić na weselu bez względu na pogodę, a w niedzielę....skoro nie ma poprawin to albo będziemy odsypiać wesele albo pójdziemy na grzybki :)
A dzisiaj kartka z Holandii. Spędziłam w tym kraju dwa miesiące pracując przy zbiorze truskawek. Z czym Wam się najbardziej kojarzy Holandia? Zanim tam pojechałam miałam na samą myśl o tym kraju przed oczami całe pola tulipanów i piękne wiatraki. Tyle tylko, że przez dwa miesiące nie zobaczyłam ani jednego wiatraka, o tulipanach nie wspominając. A kartka jak najbardziej odpowiada temu co sobie wyobrażałam :) Pocztówka wędrowała 5 dni i przebyła 1211km. Prawda, że ładna :)

1 komentarz:

  1. Śliczna kartka :) Mi też właśnie tak kojarzy się Holandia ;)

    OdpowiedzUsuń