czwartek, 3 lipca 2014

# 4

W tym tygodniu z mojej skrzyneczki każdego dnia wysypuje się coś nowego. List od Natalci ( dziękuję kochana :* ), wygrana książka (zdążyłam już zapomnieć, że ją wygrałam) i kilka pocztówek. Tym samym trzeba przyśpieszyć prezentację pocztówek, bo w przeciwnym razie nigdy nie dojdziemy do tego co jest obecnie :)

Tak więc oto pocztóweczka nr 4. Przybyła z Niemiec. Hamburg to miasto w północnej części Niemiec. Jest zarazem Niemieckim krajem związkowym. Powierzchnia tego miasta wynosi 755 kilometrów kwadratowych.Pocztówkę otrzymałam w dniu 23.03.2012. W ciągu 5 dniu pokonała dystans 976 kilometrów.
A dziś w trakcie rejestrowania nowych pocztówek doznałam niemiłego zaskoczenia. Po zarejestrowaniu pocztówki z Włoch pokazała mi się pocztówka, która nijak nie pasuje do tej, którą dostałam. Trzeba więc samemu zrobić fotkę i zmienić obrazek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz